FACEBOOK: Hva gjør vi med dem som allerede liker oss?

Cecilie Staudes: Tør du legge neste års kommunikasjons- og markedsplaner uten å tenke Facebook? Det var spørsmålet Gambit Hill & Knowlton stilte da de inviterte kunnskapshungrige bransjefolk til frokostseminar tidligere denne uken. I følge en fersk undersøkelse om hva norske konsumenter mener om virksomheters bruk av Facebook som kommunikasjonskanal, er svaret trolig nei. LES MER


Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: